22 comments

  1. Mirek skąd to zdjęcie wykopałeś to moja grupa pływacka sporo nazwisk zapomniałam!Trener Wiktorowski,od dołu po lewej Bożena Paprocka, po prawej Wioletta Kącka, wyżej po lewej Jacek Romanowski, Darek Piasecki, tego w okularach nie pamiętam później Sobieszczańska, po prawej Ula Ul, w trzecim rzędzie po prawej Darek Rogalski, Grzesiek Cichy Chyba Stawiarski, następnej nie pamiętam na końcu Piotrek Drumlak w czwartym rzędzie od dołu od prawej Ja czyli Marzena Maj, Darek Sobieszczański, obok trenera Ewa Budkowska, reszty nazwisk nie pamiętam chociaż wszyscy są mi bardzo bliscy jakby to dziś było.Pomóżcie odgadnąć resztę nazwisk.

  2. Sekcja pływacka,obóz w Stalowej Woli,rok 1974,autorem zdjecia jest Pan Tyc.

  3. No wiec Marzena,od lewej na gorze:
    Waldek Olech,Krzysiek Kuzmicki,Piotrek Knys,P.Wiktorowski,Ewa Budkowska,,nizej od lewej:Darek Piasecki,Tadek Adach,Darek Sobieszczański,Jarek Kruszynski,dalej od lewej:Piotrek Drumlak,Anka Kirmanowicz,Czarek Lysanowicz,Grzesiek Cichy ,Darek Rogalski,Dalej od lewej,Jacek Romanowski,Darek Matysiak,Kuba(nazwiska nie pamietam,Violeta Sobieszczańska,jak pisalas Ula Ul i Ula Marczakowska ,reszte juz wiesz.A tak na marginesie Marzena,to tu Krzysiek Duda,pamietasz mnie?

  4. Koło D.Sobieszczańskiego stoją:, Cz.Łysanowicz „Kolba”, T.Adach. Wyżej. K.Kuźmicki, P.Knyś.
    Koło „Kolby” siostra D.Sobieszczańskiego. Obok B.Paprockiej R.Poniatowicz

  5. Krzysiek gdzie bym Cię zapomniała!Masz świetną pamięć.Pewni jesteście że to obóz w Stalowej a nie w Świdniku?

  6. Marzena,napewno Stalowa Wola,byliscie na obozie sportowym razem z koloniami z fabryki,ja bylem na koloniach.A ten chlopak na dole miedzy dziewczynami to przypadkiem nie Paweł Grajkowski?

  7. Nie wiem z całej grupy tylko jego i tego obok E.Budkowskiej nie mogę sobie przypomnieć wszystkich oznaczyłam u siebie na Facebook.

  8. Kolo Bukowskiej to Kuba Usydus,zapomnialem go dopisac,mieszka w Kaliforni,ozenil sie z moja sasiadka Ania Saganowska.

  9. To nie jest Kuba Usydus nie ma go na zdjęciu on doszedł chyba trochę później do grupy,jego brat Jurek pływał w starszej grupie,ożenił się z Wiolettą Kącką była z nim w ciąży, rozwiedli się on się ponownie ożenił.Czy umarł nie wiem? -Dzamber nie znalazłbyś zdjęć naszej grupy z zawodów? często żeśmy wyjeżdżali pogrzeb u archiwum.

  10. Jakze bym nie rozpoznal swoja siostre – Jolanta Kucmierz zaczynala wlasnie u trenera Wiktoroskiego. A ja bylem u Stefana kalwasinskiego,jest ostatnia na samym dole po prwej stronie.

  11. Marcel pozdrawiam Cię, pewny jesteś że to Twoja siostra Jola a nie W. Kącka? bo mi się zdaje że w tym czasie to Jolka pływała już u Kalwasińskiego.

  12. Kurde,teraz pojawia sie wiecej nazwisk niz osob na zdjeciu,Mena to w koncu gdzie ty jestes?W. Kąckiej ja tu nie widze,moze sie myle.

  13. W takim razie to jest Jola Kucmierz one obie nosiły długie blond włosy po 40latach mam prawo się pomylić, chcę dodać że na zdjęciu grupa jest nie kompletna brakuje Danka i Remka Mościbrockich , Darka Ul,no i W.Kąckiej.

  14. Ten w okularach to Kuba Ryczek,zostal tylko do ustalenia ten po prawej na gorze.

  15. Witajcie Kraśniczanie! Ten trzeci od lewej to ja:)
    – po mojej prawej poniżej to Czarek Celej
    – obok Ewy Budkowskiej stoi brat Darka Rogalskiego – Mirek
    – na samym dole po lewej to na pewno nie Bożena Paprocka, pamiętam, że ma na imię Halina
    – kolega w okularach (dobrze Krzysiek pamiętałeś) to Kuba, tak mi się kojarzy, że Ryczek ale nie jestem pewien
    – na samym dole to na pewno Robert Poniatowicz

  16. Ta Sobieszczańska, jeśli to o siostrę Darka chodzi, to raczej Edyta miała na imię, a nie Violeta.
    W tej sekcji był chyba też ś.p. Jarek Janowski, ale jakoś go nie rozpoznaję na tym zdjęciu.

  17. w uzupełnieniu mam nadzieję, że dobrze rozpoznane osoby: górny rząd od lewej Waldemar Olech, potem Krzysztof Kuźmicki i Piotrek Knyś (rówieśnicy z klasy „a” SzP. nr 1), trener Wiktorowski chyba Tadeusz czy Czesław ???, chyba Ewka Budkowska ???, Mirek Rogalski; następny rząd Czarek Celej, Tadeusz Adach ???, Darek Sobieszczański, ostatni z prawej Jarek Kruszyński ???, kolejny rząd Piotrek Drumlak, Anka ???, Czarek Łysanowicz, blondyn ???, pochylony Darek Rogalski; ostatni dolny rząd stoją od lewej Jacek Romanowski, drugi ???, trzeci Kuba Ryczek/Raczek ???, Edyta Sobieszczańska, chyba jakaś dziewczyna od trenera Wiktorowskiego, no i moja siostra Urszula Marczakowska ostatnia z prawej; „klęczy” pośrodku pomiędzy dziewczynami Robert Poniatowicz (sąsiad z bloku). Niestety moga być drobne błędy co do imion i nazwisk.

  18. Mam nadzieję, że dobrze rozpoznane osoby – w kolejności od lewej:
    Górny rząd: Waldemar Olech, potem Krzysztof Kuźmicki i Piotrek Knyś (rówieśnicy z klasy „a” SzP nr 1), trener Czesław Wiktorowski, Ewa Budkowska ???, Mirek Rogalski;
    Następny rząd: Czarek Celej, Tadeusz Adach, Darek Sobieszczański, Jarek Kruszyński ???;
    Kolejny rząd: Piotrek Drumlak, Anka Kirmanowicz, Czarek Łysanowicz, Grzesiek Cichy ???, pochylony Darek Rogalski;
    Czwarty rząd: Jacek Romanowski, Darek Matysiak ???, Kuba Ryczek, Edyta Sobieszczańska, Ula Ul ???, moja siostra Urszula Marczakowska;
    Klęczą: Paprocka, Robert Poniatowicz (sąsiad z bloku), Jolanta Kucmierz
    Niestety mogą być drobne błędy co do imion i nazwisk.

Dodaj komentarz